آموزش ترفندهای رانندگی

راهنمای دریافت خسارت بیمه و پیش فاکتور لوازم یدکی

Cost-for-a-Car-Accident

پیش از شروع مطلب، امیدواریم این آخرین باری باشد که درگیر مشکلات تصادف می‌شوید و این حادثه جزئی باشد یا اگر تا به حال هم چنین مشکلی برایتان پیش نیامده است، دانسته های زیر در هنگام وقوع حادثه کارآمد خواهد بود. امروز با مطلبی در مورد نحوه دریافت خسارت بیمه خودرو پس از تصادف، به خصوص برای خودروهای چینی در کنار شماییم.

زمانی که تصادفی برای شما پیش می‌آید، اولین قدم این است که با حفظ خونسردی خود، تصمیم‌های بهتری بگیرید تا هزینه‌ها و درگیری‌های زمانی خودتان را کاهش دهید.

تصادف برای هر شخصی اتفاقی ناگوار است. ولی بعد از وقوع آن، با کنترل عصبانیت و حفظ آرامش، در نظر بگیرید که این اتفاق افتاده است و اگر فرد دیگری نیز در تصادف با شما آسیب دیده است، مسئولیت آن را نیز به عهده بگیرید و بهم کمک کنید تا اقدامات لازم و ضروری را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با عصبانیت سودی به دست نمی‌آورید و پرخاشگری نیز باعث ضرر کردن شما  و گرفتن تصمیم‌های اشتباه می‌شود.

یکی از تصمیمات اشتباهی که ممکن است شما پس از تصادف با آن مواجه شوید این است که مراحل را طوری پیش ببرید که شرکت بیمه از پرداخت خسارت به شما معاف شود. پس، اگر خودرویی دارید و می‌خواهید هزینه خسارت خودرو را پس از تصادف به صورت کامل و منطقی دریافت کنید، تا پایان با ما همراه باشید.

car-accident-top-view

در چه شرایطی به کروکی تصادف نیاز ندارم؟

  • هر دو طرف تصادف در مقصر بودن راننده، اتفاق نظر داشته باشند.
  • در صحنه تصادف، جرح یا فوت انسان شکل نگرفته باشد.
  • حداقل ۲۰ روز از زمان صدور یا تمدید بیمه شخص ثالث، سپری شده باشد.
  • تصادف با جسم ثابت باشد.
  • تصادف زنجیره‌ای یا حتی با بیش از دو وسیله نقلیه نباشد.
  • در تصادف، خودروی سنگین یا موتورسیکلت، نباشد.
  • تأخیر در زمان تمدید بیمه نامه شخص ثالث، وجود نداشته باشد.
  • تصادف  به صورت برخورد از روبرو  یا  اصطلاحا “شاخ به شاخ” نباشد.
  • هر دو طرف تصادف، بیمه شخص ثالث داشته باشند.
  • گواهینامه هر دو طرفِ تصادف، اعتبار داشته باشد.

نکته ۱: در صورتی که قصد داشتید بدون کروکی خسارت خود را دریافت کنید، از تمام زوایا از صحنه تصادف و پلاک خودروها و آسیب‌ها و خسارت‌ها فیلم برداری و تصویربرداری کنید.

نکته ۲: اگر در هنگام تصادف هر یک از شرایط بالا وجود نداشت، فیلم برداری و تصویر برداری را انجام دهید و پیش از آن درخواست بدهید که پلیس برای کشیدن کروکی به صحنه حادثه اعزام شود.

نکته ۳: اگر تصادف طوری اتفاق افتاده است که مانع عبور دیگر خودروها می‌شود، پس از گرفتن فیلم و عکس، خودروها را به دقت و به آرامی حرکت دهید و صحنه تصادف را به هم بریزید تا وقت شهروندان دیگر در ترافیک تلف نشود.

هدف از پرداخت سریع خسارت بیمه خودرو چیست؟

اگر بخواهیم هدف از پرداخت سریع خسارت بیمه را به طور خیلی کوتاه بیان کنیم، می‌توانیم از کاهش درگیری‌های شما، کاهش زمان لازم برای دریافت خسارت بیمه و نیاز نبودن به مراجعه حضوری خودرو را نام ببریم.

چرا بردن خودرو به محل تعمیرگاه، دفتر بیمه و سایر ملاحظات، کار هزینه بر و دشواری است؟

واضح است که در تصادفات شدید و سنگین، خودروی شما امکان جا‌به‌جایی و حرکت ندارد و برای منتقل کردن آن باید از خودروبر استفاده کنید که این کار هم هزینه زیادی دارد و ممکن است گاهی اوقات، مراحل دریافت خسارت بیمه در یک مرحله کارشناسی و انتقال خودرو به نتیجه نرسد.

برای کاهش هزینه‌ها، زمان و افزایش سرعت، توصیه می‌کنیم که از روش‌های دریافت خسارت بیمه خودرو به صورت آنلاین اقدام کنید.

مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه شخص ثالث خودرو

  • گواهینامه معتبر هر دو راننده + یک نسخه کپی
  • کارت ملی هر دو راننده + یک نسخه کپی
  • بیمه شخص ثالث هر دو راننده
  • ارائه کد یکتای بیمه شخص ثالث راننده مقصر
  • کارت ماشین هر دو راننده + یک نسخه کپی

مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه بدنه خودرو

  • اصل و کپی مدرک بیمه بدنه
  • اصل و کپی الحاقیه خودرو
  • اصل و کپی گواهی بیمه‌نامه شخص ثالث
  • اصل و کپی گواهینامه فرد مقصر
  • اصل و کپی کارت و سند خودرو (نشان‌دهنده مالکیت ماشین)
  • اصل و کپی تمامی اسناد مربوط به ماشین
  • اصل و کپی کارت ملی فرد بیمه شده یا همان راننده ماشین
  • گزارش حاصل از مقامات انتظامی

Crooked accident

مراحل تخمین قیمت خسارت خودرو

پس از تصادف و مراجعه به دفتر بیمه، کارشناس بیمه شما مبلغی حدودی را برای خسارت وارده شده به خودرو به شما اعمال می‌کند و یک فهرست خلاصه و کوچک به شما می‌دهد که مبلغ هر قطعه خودرو به صورت حدودی در آن وارد شده است و این فهرست ارزش حقوقی و قانونی ندارد و جنبه اطلاع رسانی دارد.

حالا فقط کافیست که شما تصویر خودرو را پس از تصادف به یکی از شعبه‌های طهران کمپانی ببرید یا برای پشتیبانی این مجموعه ارسال کنید تا کارشناسان متخصص در حوزه لوازم یدکی خودروی چینی، هزینه حدودی تعویض قطعات را به صورت حدودی به شما اعلام می‌کنند. توجه داشته باشید که با ارائه تصویر تصادف به طهران کمپانی، نیازی به انتقال خودرو برای کارشناسی نیست.

پس از این که قیمت لوازم یدکی خودرو به شما اعلام شد، می‌توانید این مبالغ را قبول کنید یا آن‌ها را نپذیرید. اما از آن جایی که هزینه‌ها و مبالغ اعلامی طهران کمپانی بسیار معقول، منطقی و متعادل است، شما این موارد را می‌پذیرید چون تا حد زیادی هم با مبلغ تخمینی بیمه شما مطابقت دارد.

حالا که مبالغ برای خرید لوازم یدکی خودروی چینی را پذیرفتید،‌ با پرداخت بیعانه‌ای جزئی، می‌توانید لوازم یدکی مورد نظرتان را انتخاب کنید و برای خریدتان از شرکت اعتماد سازی کنید. زمانی هم که بیعانه را واریز کنید، کارشناسان طهران کمپانی پیش فاکتور مورد نظرتان را با مهر و امضا به شما تقدیم می‌کنند تا به بیمه تحویل دهید و خسارت را دریافت کنید.

حالا چرا پیش‌فاکتور در این مرحله استفاده می‌شود؟ به این دلیل که اگر مبالغ نیاز به ویرایش داشت، امکان این کار وجود داشته باشد و پس از تأیید نهایی و استعلام خسارت بیمه خودرو، لوازم یدکی باکیفیت را تحویل می‌گیرید و فاکتور اصلی فروش را هم دریافت می‌کنید.

  • نکته ۱: هزینه و دستمزد تعمیرکار برای تعویض و تعمیر قطعات را هم باید از یک تعمیرکار معتبر استعلام کنید.
  • نکته ۲: اگر تصادف خودرو طوری باشد که کارشناسان طهران کمپانی از طریق تصویر خودرو نتوانند میزان خسارت را تشخیص دهند، باید خودروی چینی را به یک تعمیرکار متخصص در این حوزه نشان دهید تا او بخش‌های مختلف خودرو را باز و بررسی کند و قطعات مورد نیاز را به همراه هزینه تعمیر به طهران کمپانی اعلام کند و پس از آن، طهران کمپانی طبق این قطعات اعلامی مکانیک،‌ پیش فاکتوری را به شما ارائه می‌دهد.

مزایای طهران کمپانی برای خرید لوازم یدکی خودروی چینی

از شما سپاسگزاریم که طهران کمپانی را برای خرید لوازم خودروی چینی خود انتخاب کرده‌اید و با بهره گیری از موارد زیر، تلاش می‌کنیم تا رضایت و آرامش شما را فراهم کنیم:

در طهران کمپانی انواع لوازم یدکی تمام خودروهای چینی را به صورت جداگانه یا کلی پیدا می‌کنید؛ یعنی از جزئی‌ترین تا کلی‌ترین و بزرگ‌ترین قطعات انواع خودروی چینی در طهران کمپانی پیدا خواهید کرد. در این صورت، دیگر برای خرید لوازم یدکی مورد نیازتان لازم نیست که به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید و فقط با مراجعه به شعبه‌های مجموعه طهران کمپانی در کم‌ترین زمان ممکن، با کیفیت‌ترین لوازم یدکی را به دست بیاورید.

همان‌طور که در خط پیشین گفته شد، با خرید قطعات از طهران کمپانی، تضمینی برای شما وجود خواهد داشت که تمام این موارد از باکیفیت‌ترین اجناس موجود در ایران باشد.

اگر هم کوچک‌ترین ارتباطی با کارشناسان طهران کمپانی برقرار کرده باشید، می دانید که تیم پشتیبانی این مجموعه با صبر، حوصله، دقت و سرعت تمام، لوازم یدکی مورد نیاز شما را محاسبه می‌کنند و با اعلام هزینه‌های هر مورد، پیش فاکتور خسارت بیمه را به شما ارائه می‌دهند. در شرایطی که درگیر هزینه‌های سنگین خرید قطعات و تعمیر خودروتان هستید، دلسوزی و همدلی کم‌ترین کاری است که تیم پشتیبانی طهران کمپانی برای شما انجام می‌دهند.

اگر قطعات یدکی و پیش فاکتور خسارت بیمه خودرو را از طهران کمپانی دریافت کنید، به طور چشمگیری در زمان خود صرفه جویی کرده‌اید و درگیر ترافیک و مشکلات کمبود زمان هم نخواهید شد. در این موقعیت، شما برای استعلام خسارت بیمه نیازی نیست تا انرژی بسیاری صرف کنید چون در کم‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه و انرژی، لوازم یدکی طهران کمپانی به دست شما خواهد رسید.

چرا پیش فاکتور خسارت بیمه را از طهران کمپانی دریافت کنم؟

در چند جمله، دلیل و مزیت کار را باید اعتبار و تجربه طهران کمپانی از سال ۱۳۸۸ در این حوزه اعلام کنیم. همین مورد باعث دقت پیش فاکتورهای این مجموعه شده است و در نهایت، تا ۹۰ درصد از پیش فاکتورهای طهران کمپانی توسط کارشناسان بیمه به راحتی تأیید می‌شود.

چرا که این کارشناسان بیمه به خوبی روی مجموعه طهران کمپانی و قیمت‌های معقول، منطقی و متعادل مجموعه اطلاع دارند و در ۹۰ درصد مواقع، درخواست شما را قبول می‌کنند و در آن ۱۰ درصد هم پیش فاکتور را باطل نمی‌کنند و شما فقط باید آن را اصلاح کنید.

دریافت خسارت بیمه خودروی چینی از طریق طهران کمپانی در تمام شهرهای ایران برای شما امکان پذیر است و برای انجام هیچ یک از مراحل استعلام خسارت بیمه خودرو نیازی ندارید تا به صورت حضوری به جایی مراجعه کنید چون در هنگام شرایط پس از تصادف، ممکن است شما از لحاظ زمانی و مالی تحت فشار قرار داده باشید و این مزیت به شما کمک می‌کند تا حداقل استرس ذهنی را تحمل کنید.

کلام آخر

دریافت خسارت بیمه خودرو به صورت تلفنی یا آنلاین از طریق مجموعه طهران کمپانی در زمان، هزینه و انرژی شما صرفه جویی می‌کند و در ادامه، پیش فاکتور بیمه به سرعت تأیید می‌شود و در نهایت، باکیفیت‌ترین قطعات یدکی خودروی چینی را با بیشترین تنوع از مجموعه تحویل می‌گیرید.

ضمن تکرار این که امیدواریم هیچ زمانی درگیر فرایندهای نفس‌گیر تصادف و دریافت خسارت بیمه نشوید، به شما توصیه می‌کنیم که اگر این مطلب را به طور کامل بخوانید، در هنگام چنین اتفاقاتی، با دید بازتری با موضوع مواجه می‌شوید و ضرر کم‌تری خواهید کرد.

تمام سؤالات خود در مورد نحوه استعلام خسارت بیمه خودروی چینی در ادامه همین مطلب از ما بپرسید و برای افزایش آگاهی اطرافیانتان، این مطلب را برای تمام افرادی که خودروی چینی دارند هم به اشتراک بگذارید.

برای استفاده و خرید لوازم یدکی خودروی چینی، با پشتیبانی طهران کمپانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *